ÜYELİK BAŞVURUSU

Soru: TODAB’a nasıl üye olunur, müracaatta neler istenilmektedir?

Cevap: Sayfanın sağ üstünde yer alan "Kayıt Olun" düğmesine basarak TODAB'a üyeliğinizi başlatabilirsiniz.

Üyelik müracaatları web sitesi üzerinden "ONLİNE" yapılacak olup "Kayıt Olun" kısmından girişi yapılarak  aşağıda istenilen belgeler sisteme yüklenecektir.

Üyelik için istenilen belgeler:

1.Üye Başvuru Formu (yetkili kişi tarafından imzalı ve kaşeli)

2.Tohumluk Bayi Belgesi Fotokopisi

3.Giriş Aidatı Banka Dekontu Fotokopisi ( 2024 Yılı 5.000,00 TL'dir)

   Dikkat !!! Eft/Havale Yolu İle Gönderilen Ücretler Şirket Adına Ya Da Başvuru Sahibi Adına Olmalıdır

   BANKA (İBAN) HESAP NUMARALARINA ULAŞMAK İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ. 

4.Vergi Levhası Fotokopisi

5.Yetkili/Yetkilendirilen Kişinin Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

6.Tüzel Kişilerde ise yetkili organdan alınmış Alt Birlik nezdinde Temsil Etme ve Tüzel Kişiliği Bağlayıcı işlem yapma (Ahzu-Kabz, İlzam) yetkisi verilen kişiye ait Yönetim Kurulu KARARI ve yetkili kişinin İMZA SİRKÜLERİ

  • Adi Ortaklıklarda yukarıdaki belgelere ek olarak ortakların her birine ait nüfus cüzdanı ve vergi levhaları eklenir; Ortaklar üye başvuru formu/sözleşmesini birlikte imzalamakla yükümlüdür. 

      Yönetim Kurulu Karar Örneği İçin Lütfen Tıklayınız...

Gerçek veya Tüzel kişilerin web sitesi üzerinden yapacakları müracaat sonrasında üyelik işlemlerinin tamamlanabilmesi için ıslak imzalı ve kaşeli "Üye Başvuru Formu”nu Birliğimize Posta/Kargo yoluyla ya da elden ulaştırmaları gerekmektedir.

İstenilen belgelerin TODAB Portalına eksiksiz yüklenmesi, “Islak İmzalı ve Kaşeli
Üye Başvuru Formu”nun Birliğimize ulaştırılmasını müteakiben yapılacak olan ilk Yönetim Kurulu Toplantısıyla üyelik gerçekleşir.